niedziela, 9 grudnia 2012

Relaksacja z dźwiękiem skrzypiec


Dzisiejszy post odbiega od treści jakie publikowałam do tej pory. Tym razem opowiem Wam coś o sobie.
Jedną z dziedzin, którą obecnie się zajmuję jest prowadzenie autorskich relaksacji z dźwiękiem skrzypiec. Pierwszy cykl pięciu relaksacji odbył się w tamtym roku w zaprzyjaźnionej galerii sztuki ONAMATO w Krakowie. Miejsce to jest o tyle niezwykłe, że w ramach swojej działalności nie tylko promuje młode talenty z zakresu sztuk wizualnych, ale również organizuje szereg warsztatów, koncertów, projekcji filmowych i zajęć dodatkowych dla wszystkich spragnionych obcowania ze sztuką. W trakcie przygotowanego przeze mnie cyklu relaksacji uczestnicy mieli okazję zapoznać się z treningami autogennymi oraz przyłączyć się do relaksacji połączonej z bajkoterapią i improwizacją wykonywaną na skrzypcach. Poniżej załączam kilka zdjęć z tego wydarzenia (przepraszam za ich jakość - nigdy nie myślałam, że będę je gdzieś publikować).


A poniżej nagranie z relaksacyjnej improwizacji. Niestety nie posiadam całego nagrania, dlatego dzielę się tym co mam, jednocześnie dziękując galerii ONAMATO za udostępnienie materiałów. 



2 komentarze:

  1. Jakie piekne czerwone kalosze!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję :) mam nadzieję, że przyniosą szczęście i komentarzy będzie coraz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń