poniedziałek, 21 stycznia 2013

WOKAL NA ŚLUB



Długo wstrzymywałam się przed zamieszczeniem repertuaru wokalnego, który pragnę zaproponować Wam na uroczystość ślubną. Moja wstrzemięźliwość wynikała z kilku przyczyn. 
Niestety, nie każdy organista jest wstanie zaakompaniować do wybranych utworów. Po drugie chcąc być oryginalnym nie można odkrywać oficjalnie wszystkich kart :).
Aby Was zachęcić postanowiłam wpisać na stałe do swojego repertuaru kilka popularnych utworów kościelno-oazowych, które mam nadzieję spodobają się Wam, a być może również zainspirują. Poniżaj przedstawiam skrócony repertuar. Resztę propozycji mogę przesłać bezpośrednio na e - maila:).

POWIETRZEM MOIM JEST
TY TYLKO MNIE POPROWADŹ
NIECH CIĘ PAN BŁOGOSŁAWI I STRZEŻE 
W TOBIE JEST ŚWIATŁO 
TWOJA MIŁOŚĆ  

Jeżeli posiadacie wymarzony utwór, który chcielibyście aby rozbrzmiał w trakcie waszej uroczystości, piszcie! Czas przygotowania postaram się ograniczać do minimum (ok. 1 miesiąc). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz