piątek, 15 marca 2013

NOWE NAGRANIA



Ten tydzień należał do wyjątkowo zwariowanych, a przede mną wcale nie lepszy... Ostatnio moje życie znacznie przyśpieszyło i przyznaję, ciężko jest znaleźć czas na sen nie mówiąc o pisaniu bloga. Już jakiś czas temu obiecałam opublikować rezultaty z ostatniego nagrania. Dziś piątek, na zewnątrz zamiast wiosny mamy powrót zimy (jak mawiają w Grze o Tron - Winter is coming) dlatego zamiast włóczyć się po knajpach i nadrabiać zaległości w kontaktach międzyludzkich postanowiłam się zrehabilitować i dać znać o sobie. 
Poniżej umieszczam dwa utwory (na kolejne będzie trzeba chwilę poczekać). Pierwszy jak twierdzą moi znajomi, (a ja jak najbardziej podpisuję się pod tym stwierdzeniem) utwór z charakterem. Niebanalna linia melodyczna, dźwięki które budują napięcie i wzruszają. Tak w dwóch słowach można opisać piosenkę W Tobie jest światło. Utwór ten na ślubach wykonuję również w wersji wokalnej jednak na takie nagrania trzeba dłużej poczekać. O ile rejestracja dźwięku skrzypiec nie należy do najłatwiejszych (przynajmniej na ten moment), to dobre nagranie wokalu wymaga specjalistycznego sprzętu, którym nie dysponuję :( . Mimo to wstępny plan już mam :). Drugi utwór - na pewno dobrze wam znany - to melodia pochodząca z klasyki kina. Więcej nie piszę, teraz niech wybrzmi muzyka :).


tu klikamy -> W TOBIE JEST ŚWIATŁO <- tu klikamy


tu klikamy -> MOON RIVER <- tu klikamy

4 komentarze:

  1. Nie mogę cały czas być online, więc zostawiam komentarz. Super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie Pani Kasia zapracowana i nic nie pisze, a my czekamy! Jak będzie Pani miała czas to proszę znów wrzucić coś inspirującego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że takie posty jak te dwa powyżej niebywale cieszę. Nie dość, że się podoba to jeszcze chcecie więcej. SUPER! Wracam do blogowania już w najbliższy weekend i przygotowałam małą niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń